20 Ekim 2014 Pazartesi

Canşui Yeni Atölyesinde

Yeni bir başlangıç yaptım. Evimde, oğlumdan ayrı kalmadan ama aynı zamanda evin içinide işgal etmeden kendime bir alan yaratabildim. Yeni taşındığımız evde bağımsız bir çatı katı var oraya hemen tezgahımı kurdum ve işe koyuldum. 8 ay tamamen ara vermiştim işlere ufaktan başlayayım dedim birde baktım ki ufak yetmiyor. Eksiklerimi tamamlayıp biran önce düzenimi oturtma hevesindeyim bu aralar. Elbette öncelik oğlum ama sevdiğim işimi yaptığım zaman öyle mutlu oluyorum, öyle güzel deşarj oluyorum ki oğlumlada daha kaliteli ve verimli zaman geçirmek istiyorum o zaman.
Kasım ayında workshop çalışmaları yapmayı planlıyorum arzu edenler cansubodrum@gmail.com a mail atarak ayrıntılı bilgi alabilirler.
Birde ilk işim web sitemi düzenlemek oluyor tabii ki. Modern ve minimal bir tasarımla web sitemi can arkadaşım Ergül Karagözoğlu hazırlıyor çok yakında yenilenmiş halini çok yakında duyuracağım.
Kişiye özel tasarımlar yapmaya devam ederken bir yandan yeni koleksiyonlar, yeni projeler geliştiriyorum her birini sırayla sunacağım.
Güzel oğlum Toprak'ımın bereketi dokunsun inşallah atölyeme...
Bodrum'dan sevgiler...

Hiç yorum yok: