28 Kasım 2014 Cuma

ATÖLYEDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI




Yeni atölyemden merhabalar!
Doğum yaptım, taşındım, yaz geldi, misafirdi, Toprak beyin büyüme aşamalarıydı derken Toprak'ım yaşına bastı bile ve benimde artık kendime zaman ayırmaya başlamam gerektiğinin sinyallerini veriyor bünye :). Ufaktan ufaktan başlamış olduğum işlere artık tam gaz devam etme planım var. Kasım'ı da bitirdiğimize göre sizlere yılbaşı siparişleri için hatırlatma yapayım. Kişiye özel tasarım, özel sipariş vermek isteyenler 15 Aralık'a kadar siparişlerini versinler yoksa yetiştirmemiz çok zor oluyor. Ben şuan keyifle sevgililer günü için çizimlere başladım. Kafamda güzel bir seri var bakalım hayırlısı ;) . Evet saat 01.18 eee Toprak bey uyurken çalışmanın verdiği sonuç :). Evet uykuyu seviyorum ama atölyede iş çıkarmak kadar mutlu etmiyor beni. Hadi bakalım herkese iyi geceler o zaman sabah erkenden Toprak mesaisi başlar ;)




Hiç yorum yok: