14 Mayıs 2015 Perşembe

Yunus Bileklik Hikayesi


9 yaşında küçük bir bey için sipariş vermeye gelen müşterim önce bir kolye sipariş verdi. Ancak 9 yaşında kolyenin çok fazla kullanılmayacağını düşünerek yanına birde bileklik yapalım dedik. Günlük hayatında hep kullanabileceği yaşına uygun bugün, yarın ve yıllar sonra takabileceği ona özel bir bileklik tasarlamak için notlarımızı almaya başladık.

Küçük beyin adı; ;Yunus
Yaş; 9
Burcu; Kova

Fotoğraflarına baktım oldukça cool ve karizmatik bir bey efendi kendisi. Bende ona derinin çok yakışacağına karar verdim. Sıra derinin üzerine gelecek olan figüre geldi. Uzun zamandır burçların yıldız haritalarını araştırıyorum. En nihayetinde kullanmak için bir fırsat buldum! Hemen kova burcunun haritasını çıkardım koydum önüme birde Yunus ismi eklemeliydim ne yapsam diye haritaya dalmışken orada bir balık gördüm sanki :) bir kafa bir kuyruk ekleyerek Yunus'umuzu da tamamlamış oldum.

Çok güzel bir bütün oldu. Deriyede fisür ile özel bir doku verdim. Sonuçtan bende, müşterimde memnun olduk.

İyi günlerde kullan Yunus!..

Hiç yorum yok: