20 Eylül 2016 Salı

TEKTAS YUZUK

Bir tasarımcı olarak kendim klasik bir alyans kullanıyorum. Bana alyans yaptırmaya gelenler içinde genellikle klasik alyans üzerinden birkaç oynama öneriyorum. Çünkü alyans her gün her saniye parmağımızda taşıdığımız yüzüğümüz. Öyle bir alyans yapmalıyım ki insanlar parmağında yüzük olduğunu unutmalı diyorum.

İş tektaşa gelince; açık konuşmak gerekirse bu güne kadar çok fazla klasik tektaş yüzük yaptım. Evet klasik, nostaljik ve romantik. Ama tektaşta tabuları yıkmak gerektiğine inanıyorum.

Lugatta görümce diye geçen ancak gerçek hayatta kardeşim bildiğim kişi için sevgilisi bana gelip Gizem'e evlenme teklif edeceğini ve benden orjinal bir tektaş beklediğini söylediği zaman başta korktum. Dannn..... İş en yakınlarıma birşeyler yapmaya gelince benim elim duruyor genellikle en en iyisi en güzeli olmalı mı diyor bilinçaltı nedir bilmem.

Epeyce zaman kafamda düşündüm ve ne yapmak istediğime karar verdiğimde Ercan'ında heyecanını hissettiğim an doğru modeli bulduğumu anladım. Kardeşim diye demiyorum. Herşeyi beğenmez, takmaz. Beğenmezse de pat diye söyleyiverir. Kardeşimin minnoş ellerine ince ve zarif bir model yapmam gerekiyor diye düşündüm ve ortaya fotoğrafta gördüğünüz yüzük çıktı.


* İnce çizgi hayatta yürüdüğümüz yol
* Eğri çizgi hayatta karşılaştığımız zorluklar
* Pırlanta hayatın bize sunduğu güzellikler
* Hayat yolunda eğrilerde var, güzelliklerde
* Bu yolda yürüyen E ve G nin yolları yüzüğün arkasında kesişiyor.
* Ve hayattaki bütün zorlukları beraber göğüsleyip, bütün güzellikleri birlikte karşılıyorlar.

Malzeme; 14 ayar altın, pırlanta

Çok mutlu olun!..

Hiç yorum yok: